تحریم‌های اقتصادی با تحقق تولید ملی معنی نخواهد داشت
نوشته شده توسط : احسانی
فرماندار سنندج:
تحریم‌های اقتصادی با تحقق تولید ملی معنی نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: گرچه دشمنان تحریم‌ها را به خاطر شکست ایران در بحث اقتصاد به شدت دنبال می‌کنند، اما تحقق افزایش تولید ملی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و زمینه شکست مجدد آنان را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: تحریم‌های اقتصادی با تحقق تولید ملی معنی نخواهد داشت

 

ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری از این نامگذاری‌ها فلسفه خاصی را دنبال می‌کنند و در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و اهداف جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرند.

به گفته وی، کشوری که همیشه با تحریم و فشار مواجه بوده چاره‌ای ندارد که به منابع و سرمایه‌های خود متکی باشد و این امر موجب عملی شدن بزرگ‌ترین شعار انقلاب ایران یعنی استقلال و آزادی می‌شود.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه  وابستگی و متکی کردن دیگر کشورهای دنیا به خود یکی از معادلات سیاسی کشورهای غربی است، عنوان کرد: در سایه رهبری‌های الهی رهبر انقلاب، اتحاد و همبستگی مردم و تلاش مسئولان، ایران اسلامی توانسته است ضمن خارج شدن از زیر سلطه آنها خود را به عنوان یک قدرت به دنیا ثابت کند.

به گفته میرزایی‌اصل هر کشوری که به دیگر کشورهای دنیا وابسته باشد، همواره درمانده و محتاج است و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می‌تواند این وابستگی‌ها را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب افزایش انگیزه و شکوفایی استعدادها شده و نیروهای کارآمد، توانا و نیرومند را پرورش می‌دهد.

به گفته فرماندار شهرستان سنندج، تحقق این مهم نیازهای مختلف کشور را برآورده کرده و با این شیوه ایران اسلامی به هیچ کشوری وابسته و متکی نخواهد بود.

میرزایی‌اصل اضافه کرد: تولید ملی به معنای تامین نیازهای کشور به دست نیروهای ایرانی است و زمانی که بتوانیم به این هدف برسیم حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیز انجام داده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر بتوان این فرهنگ را در مناطق مختلف کشور ایجاد کنیم و متکی به تولید داخلی و بومی شویم هم انگیزه برای تولید بیشتر فراهم می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان سنندج، تولید ملی موجب جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان می‌شود و در نتیجه افزایش اشتغال و حمایت از کار را به دنبال خواهد داشت.

میرزایی‌اصل در پایان اذعان داشت: مدیران و مسئولان اجرایی باید همچون سال‌های گذشته با سرلوحه قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری در برنامه‌های خود در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های موثری بردارند.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: